JUNEDA: LA TROBADA DEL VENT

maig 14, 2016 in General

El passat dia 1 de maig vam ser convidats a Juneda (Lleida), on la seva colla celebrava que fa 21 anys que van arribar la primera parella de gegants en Miquel i la Trudes.

Va ser una trobada una mica diferent ja que ens van convidar a una casa rural a passar tot el cap de setmana, així que dissabte al mati els patufus i patufes, vam emprendre el viatge cap a les terres de Lleida, uns amb autocar i altres amb cotxe.

IMG-20160430-WA0014

El dissabte per la tarda ens vam dedicar a fer una mica de turisme per Juneda, visitant el casc antic del poble amb la seva església i part de la muralla antiga.

Per la nit vam sopar tots junts com el que som, una gran família benavinguda.

Diumenge al mati, després d’esmorzar, ens vam dirigir cap a la trobada, amb en Rimbau i la Sibil·la i amb els caparrossos en Rovello Explorador, la Gitana, El Nen i Stand Laurel. Durant tot el cap de setmana va haver-hi molt de vent, però semblava que durant la trobada faria una pausa. Però de cop i volta va començar a bufar, ens va agafar a tots desprevinguts i el nostre Rimbau va caure a terra mentre estava plantat. Va ser un gerro d’aigua freda per tots. En principi semblava que no havia sigut res, però després de revisar-lo millor vam veure que la cosa era mes greu del que semblava i es va decidir recollir-lo i fer el recorregut amb la Sibil·la. La cara de tots era un poema però vam tirar endavant, fent bona cara, encara que la processo anava per dins.

Després del recorregut, ens van convidar a dinar al poliesportiu de Juneda amb el resta de les colles convidades. Ja només quedava la tornada a casa, després d’haver gaudit d’un cap de setmana agredolç, per una part haver fet el viatge mes llarg amb els gegants i gaudir de la sortida i per l’altre part l’accident d’en Rimbau.

Tranquils que després de passar pel metge en Rimbau estarà en plena forma per a la propera sortida, que per nosaltres es la mes important de l’any, ja que es la sortida de casa nostra. Us hi esperem!!

Kilòmetres recorreguts durant l’any 2016: 648,8 Km.